Westerlingen heeft in samenwerking met Wouter Labruyere (SEO & Content strateeg) en Sven Buschgens (UX-designer) de BUS-scan ontwikkeld. De BUS-scan is een handige tool waarmee je gratis de Brand, User en Search experience van je website kunt laten beoordelen.
Het initiatief voor de BUS-scan is voortgekomen uit onze gemeenschappelijke ervaring dat veel websites eenzijdig benaderd worden.
Merkpositionering, gebruiksvriendelijkheid, vindbaarheid; deze onderdelen komen bij bedrijven vaak afzonderlijk aan bod, en pas nadat veel tijd, geld en moeite is gestoken in de technische realisatie van de website. Dit leidt even zo vaak tot een web van noodreparaties en kortzichtige aanpassingen, wat weer ten koste gaat van de samenhang en het overall effect.
Met de gratis BUS-scan willen we dergelijke situaties doorbreken, of beter nog: voorkomen. De BUS-scan biedt een objectieve beoordeling van je website op álle essentiële onderdelen, te weten de Brand, User and Search experience. Door de status van deze onderdelen tegelijkertijd te beoordelen zie je in één keer hoe je website er over de volle breedte voor staat. Dat biedt overzicht en een duidelijk uitgangspunt om heel gericht verbeteringen door te voeren.
Iets voor jouw of jullie company website? Bel of mail ons.
Kijk voor meer informatie over de BUS-scan op www.bus-scan.nl.